SORU
4 Mart 2011, Cuma


Oyna! bir çerçeve <sürü> statik kullanır

Waaah, Oyna! çerçeve çok statik yöntemler vardır. Okula gideceğimi söyledilerasla ve aslaherhangi bir statik kullanmak, Oyun henüz! yarın yok gibi kullanır. Bu şekilde iyi mi? Eğer öyleyse, neden?

Biz (7 kişi ve ben) oyunu kullanmayı planlıyoruz! bir proje, bir web uygulaması içeren bir çerçeve. Oyun yapmaya karar verdik! çünkü çok eğlenceli, hepimiz zaten biliyoruz Java ve atamalar çok istedik odaklanmak gerçek atama yerine de öğrenme nasıl program farklı bir dil.

Her zaman, ancakASLA VE ASLAkullanın 'statik geliştirdik, ama Oynamak baktığımda! herhangi bir Java programı. ... Yaklaşık yarım yöntemleri statiktir. &;/lt abartı>

Sanırım, en azından kullanabiliriz singleton nesne (kullanarak Scala, örneğin ^^) için program projemiz, ama ben oldukça endişeli bir kaç istatistik var aslında çerçeve kendisi.

Bu konuda endişelenmeli miyim? Yol oynadın! geliştiriciler programlanmış bütün bu statik bir sorun teşkil etmez ki?

(Örneğin, this thread static üyeler kaçınılmalıdır neden bir rant vardır pahasına olursa olsun.)

CEVAP
4 Mart 2011, Cuma


Oyun sadece mantıklı statik yöntemleri kullanır:

  • denetleyicileri nesne yönelimli değildir, çünkü denetleyici katmanı. Kontrol tamamen nesne yönelimli HTTP dünyayı (yani vatansız ve/mukabele talep) Modeli katmanı arasındaki eşleyici olarak hareket ederler.
  • findAll gibi fabrika yöntemleri için model katmanı, (), count(), create() tabii ki belirli bir örnek olma
  • bazı oyun.libs.* tamamen sağlayan sınıfları yardımcı fonksiyonlar

Bunu Paylaş:
  • Google+
  • E-Posta
Etiketler:

YORUMLAR

SPONSOR VİDEO

Rastgele Yazarlar

  • discokatze

    discokatze

    23 EYLÜL 2009
  • RD

    RD

    19 NİSAN 2006
  • TheDamnWreckless

    TheDamnWreck

    12 Temmuz 2010