SORU
11 Kasım 2013, PAZARTESİ


3D Nesne, doku Eşleme (.pod) doğru isgl3D kullanarak olmuyor

3D bir iphone kullandım (.pod) modeli, PVRShammon § imlerdeki doğru.

Ama isgl3D, düzgün dokulu görüntü ile gösteren değil, onun içine 3D model ithal, resmin sadece bazı çizgiler ve üçgenler ile nesnenin bazı alanları kapsayan.

Lütfen beni doğru bir şekilde bunu yapmak için yardımcı olur.

Şimdiden teşekkürler...


_cameraController = [[Isgl3dDemoCameraController alloc] initWithCamera:self.camera andView:self];
_cameraController.orbit = 10;
_cameraController.theta = 20;
_cameraController.phi = 0;
_cameraController.doubleTapEnabled = NO;


Isgl3dPODImporter * podImporter = [Isgl3dPODImporter podImporterWithFile:@"iPhone5Spod.pod"];
[podImporter printPODInfo];
[podImporter buildSceneObjects];


Isgl3dTextureMaterial *material2 = [[[Isgl3dTextureMaterial alloc] 
                                         initWithTextureFile:@"DiffuseBody2.jpg"  
                                         shininess:0.0  
                                         precision:Isgl3dTexturePrecisionHigh  
                                         repeatX:YES  
                                         repeatY:YES] autorelease];


mesh2 = [podImporter meshAtIndex:4];
node2 = [self.scene createNodeWithMesh: mesh2 andMaterial:material2];
mesh2.normalizationEnabled = YES;
node2.position = iv3(0, 0, 0);
node2.rotationY = 180;
[podImporter addMeshesToScene:self.scene];


Isgl3dLight * light  = [Isgl3dLight lightWithHexColor:@"FFFFFF" diffuseColor:@"FFFFFF" specularColor:@"FFFFFF" attenuation:0.000];
light.lightType = DirectionalLight;
[light setDirection:-1 y:-1 z:0];


[self setSceneAmbient:[Isgl3dColorUtil rgbString:[podImporter ambientColor]]];
[self schedule:@selector(tick:)];

Lütfen Daha fazla Bilgi için resme bakabilirsiniz. Output image in isgl3D view

Şimdiden teşekkürler...

CEVAP
17 Aralık 2014, ÇARŞAMBA


Ayrıca bu şekilde yapabilirsiniz:

Hızlı menü için bir komut ekleyin ve varsayılan işleyicisi ayarlayın.

      <command
        defaultHandler="myplugin.refactoring.QuickmenuHandler"
        id="myplugin.refactoring.quickMenu"
        name="Show Refactor Quick Menu">
      </command>

İşleyici menü oluşturmak gerekir. Şöyle bir şey:

@Override
public Object execute(ExecutionEvent event) throws ExecutionException {
    ...
    Menu menu = new Menu(some parent);
    new MenuItem(menu, SWT.PUSH).setText("...");
    menu.setVisible(true);
    return null;
}

Bu komut için bir kısayol olarak ekleyin:

 <key
    commandId="myplugin.refactoring.quickMenu"
    schemeId="org.eclipse.ui.defaultAcceleratorConfiguration"
    sequence="M1 9">
 </key>

Sonunda tüm bunların birlikte menüsü uzantısı nokta bağlayın:

   <extension
     point="org.eclipse.ui.menus">
  <menuContribution
        allPopups="false"
        locationURI="popup:ch.arenae.dnp.frame.popup?after=additions">
     <menu
           commandId="myplugin.refactoring.quickMenu"
           label="Refactor">
        <command
              commandId="<first refactoring command>"
              style="push">
        </command>
     </menu>
     ...
  </menuContribution>

Önemli nokta menü öğesi commandİd niteliktir. Menüde klavye kısayolu görüntülemek için kullanılır.

Bunu Paylaş:
  • Google+
  • E-Posta
Etiketler:

YORUMLAR

SPONSOR VİDEO

Rastgele Yazarlar

  • DroidModderX ROOT Master

    DroidModderX

    14 ŞUBAT 2011
  • ehowhome

    ehowhome

    22 NİSAN 2009
  • PlugResearch

    PlugResearch

    22 Mart 2006