SORU
7 ŞUBAT 2010, Pazar


3D oyun nasıl bu kadar etkilidir?

Hiç anlamadığım bir şey var. Nasıl GTA IV gibi büyük PC oyun dönen bir Çaydanlık @ 60fps DX bir demo 0'luk bir kuyruklu kullanırken benim CPU P kullanın ve 60fps de çalışabilir mi ?

CEVAP
7 ŞUBAT 2010, Pazar


Sabır, teknik beceri ve dayanıklılık.

İlk nokta DX bir Demo netlik yürütme hızı değil, o yüzden bunu öncelikle bir öğretim yardımcısıdır.

Yoğunlaşmak için oldukça önemli bir konu değil ama oyun geliştirme öncelikle neredeyse patalojik derecede veri ve yürütme yollarını anlamak demektir.

  1. Kodunuzu iki şey veri ve hedef donanım tasarlanmıştır.
  2. En hızlı kod asla idam - toplu verilerinizi sıralamak ve sadece ihtiyacınız veri üzerinde işlemler yapmak pahalı olur kodudur
  3. Veri anahtarı saklamak nasıl bitişik erişim için amaç bu yüksek hızda toplu işlem için izin verir.
  4. Yapabildiğin her şeyi Parellise
  5. Modern CPU RAM çok yavaş, hızlı, modern. Önbellek ölümcül özlüyor.
  6. Hızlı yerel belleğe sahip olacak ile veri blaze edebilirsiniz olarak GPU kadar itme - ama doğru verilerinizi düzenleyerek yardım etmen lazım.
  7. Bu GPU durak neden olarak renderstate anahtarları ( yine benzer köşe verileri birlikte toplu ) bir sürü kaçının
  8. Senin dokular karıştırma ve iki güç sağlamak - bu GPU üzerinde doku önbellek performansını artırır.
  9. Mümkün olduğunca çok ben LODing kullanın.e düşük/orta/3D model yüksek sürümleri ve kamera oyuncu mesafeye göre geçiş - eğer ekranda 5 piksel eğer hiçbir nokta yüksek çözünürlüklü bir sürüm oluşturma.

Bunu Paylaş:
  • Google+
  • E-Posta
Etiketler:

YORUMLAR

SPONSOR VİDEO

Rastgele Yazarlar

  • Miles Fisher

    Miles Fisher

    8 NİSAN 2009
  • Need for Speed

    Need for Spe

    8 ŞUBAT 2006
  • theavettbrothers

    theavettbrot

    9 ŞUBAT 2007