SORU
10 AĞUSTOS 2012, Cuma


Blender: küre dolaşmak

Oyun python komut blender anlamak için, ben şu anda bir kürenin etrafında, this link FPSController yapısını kullanarak yürüyebilir bir sahne oluşturmak için deneyin. Yerçekimi ve FPSController yönlendirmesi için şu anda bu gibi görünüyor hangi bir python Denetleyicisi, inşa etmeye çalıştım:

def main():
    print("Started")

    controller = bge.logic.getCurrentController()
    me = controller.owner

    distance, loc, glob = me.getVectTo((0,0,0))

    grav = controller.actuators['Gravity']

    strength = me['Gravity']
    force = strength*(distance*distance)*glob

    grav.force = force

    try:
        rot = Vector((0,0,-1)).rotation_difference(glob).to_matrix()
    except Exception as E:
        print(E)
        rot = (0,0,0)

    rotZ = me.orientation
    me.orientation = rot*rotZ

    controller.activate(grav)

main()

herhangi bir açısı 180 derecenin üzerinde gider ve süreksiz görünüyor o zamana kadar kabaca çalışır. Sanırım bu gelir rotation_difference olmak kesintili – blender documentation on Math Types & Utilities değil bir şey, ve ben düşündüm yeterince hakkında quaternionic beyan henüz, eğer sürekli bir harita olurdu Olası – ve sanırım bir daha zarif bir şekilde elde ettiği Yerel Z yönlendirme sürekli mouse bağlı iken yerel X ve Y yönleri bağlıdır sürekli olarak üzerinde bazı belirli vector, ama nasıl?

CEVAP
24 ŞUBAT 2011, PERŞEMBE


Çünkü yapamazsın. Cidden. Bu dil spec eklenebilir. Olmadı. Bazı karmaşıklığı ekleyin. Maliyeti bu fayda yüksek bir öncelik değil demektir.

Bunu Paylaş:
  • Google+
  • E-Posta
Etiketler:

YORUMLAR

SPONSOR VİDEO

Rastgele Yazarlar

  • FASHTAG

    FASHTAG

    5 EYLÜL 2012
  • Attempts at least

    Attempts at

    1 Ocak 2007
  • LivestrongWoman

    LivestrongWo

    1 Aralık 2011