SORU
20 Mayıs 2011, Cuma


Böyle büyük mükafat 4 statik kitaplıkları

(Sorumu buraya ama görüyorum ki hiçbir çalışma cevapları ile daha önce de soruldu. E. g. * *2)

Kitaplık 3. bir taraf tarafından sağlanan kullanmaya çalışıyorum. Bir oluşturur Güncellemelerinden projeyi sunarlarlibLibraryName.birdosya. Kendim için bir alt proje olarak proje ekleme, ürün ekleme tavsiye ediyorlarlibLibraryName.birkütüphaneler projesi ayarlarımı açıklanan ayarlamak için dosya "Kitaplıkları ile Bağlantı İkili".

Kütüphaneye doğru inşa eder:.bir dosya oluşturulur. Ancak proje bir kırmızı gösterirlibLibraryName.birÜrün grubu altında dosya. Siyah açmak için alamıyorum. Ve ana proje cant bul diyorKitaplıkbağlama için.

Bir test olarak yeni bir statik kütüphane projesi statik kitaplığı " Güncellemelerinden 4 şablonu kullanarak oluşturdum. Bu proje aynı davranışı sergiler - ürünü hiç 'siyah'. rağmen gösterir bir dosya oluşturulur. (Düzenleme:eğer aygıt için yaparsan siyah, simülatör değil) dönüş yapar.

Böyle büyük mükafat 4 varsayılan olarak, paylaşılan bir konumda ve ara ürün dosyalarını yerler biliyorum. Bu ayar denedim ve ayarı klasör oluşturma ayarları açıklanan ürün dosyaları değiştirdim. Ne ayarı çalışıyor.

Millet de simülatör yerine bir cihaz için inşa ettiler. Boşuna bu denedim.

Ne veriyor? Nasıl statik kütüphane projesi ürünü daha sonra başvuru yaptı nerede tanımak için başka bir projede bu ürün?

CEVAP
20 Mayıs 2011, Cuma


Hoop bir sürü atlama, ama burada benim notları ben aldım şimdi çalışıyor.

  • Eğer yeni bir hisse senedi XCode4 iOS "Statik Kütüphane projesi" (ve bunun için bazı kod ekleyin) projesi ince kutu inşa edecek. Cocoa Touch oluşturursanız Ama Ürün dosyasılibLibraryName.birsadece döner bir cihaz yaptığınızda (siyah, kırmızı, dosya mevcut değil gösteren) oluşturmak. Bir simülatör oluşturmak hedef aslında ne zaman inşa edilmiş olduğunu göstermez.

  • Projenin hedef oluşturma ayarları, "Başına Yapılandırma Yapı Ürünleri" varsayılan başka bir şey varsa XCode3 proje yaptıysanız. (ya da bu değişiklik İse 0 ** Yol x varsayılan olarak $(BUILD_DIR)/$(CONFIGURATION)$(EFFECTIVE_PLATFORM_NAME)$(IPHONEOS_DEPLOYMENT_TARGET) kullanılan, inanıyorum), o zaman Ürün dosyasılibLibraryName.biralışkanlık hiç siyah açın. Bana bu Güncellemelerinden bir hata var diyor.

  • Ürün dosyası olmadan inşa sonra siyah (güzel bir göstergesi, ama hey, ne olursa olsun.) dönüm yaşayabilirim Ama alıcı benim proje doğru kütüphane inşa bulmak gerekiyor, simülatör ya da aygıt. İdeal bir dünyada bir tek orada olurdu .içinde i386/arm6/arm7 bit ile bir dosya, fakat yine de, bu benim kütüphane değil / kütüphane projesi.

  • XCode4 Transition Guide bana ışığı gösterdi. Projelerin her ikisi de barındıran bir çalışma alanı yaratıyor emreder ve aynı paylaşılan dizin yapı inşa edecek. Eskiden çok daha önce bir çalışma alanı kullanarak, değildim/Çalışma Alanı Olarak Kaydedinkomut yeni bir çalışma dosyası oluşturmak için. Sonra da, kütüphane projesi, bir çocuk olarak benim birincil proje için değil, bir eş olarak yerleştirilir emin olmak için özen gösterdim.

  • Çalışma yapılandırılmış olduğundan emin olmak için ortak bir klasör içine çıkış yeri inşa ettik. Çalışma alanı Ayarları iletişim kutusunda, Yapı Konumuna ayarını "Türetilmiş Veri Ürünler Yer" . Yer İnşa

  • Ben de emin olmak için "" her proje için onay kutusunu Düzenleri Yönet iletişim. paylaşılan kontrol etmek vardı

  • Son olarak, benim ana proje için kütüphane bağımlılığını belirtmek için, sadece hedef Aşamaları sekme Oluşturmak, Kütüphaneleri ile İkili bölüm Link', sonra seçildi . tıkladım gitti ^em>libLibraryName.birÇalışma alanı klasörü altındaki dosya. Hayır ve ortak çalışma alanı oluşturmak dir vardı hayır, neden böyle büyük mükafat, bulamadım o zaman bunu daha önce denemiştim unutmayın .bağlantı sırasında bir dosya.

Hep söylendiği gibi, bir cazibe gibi çalışır. Ama XCode3. olarak çok daha kolay olması gerektiğini düşünüyorum.

Tüm bu ya da başka herhangi bir geri bildirim (basit?) ile başkasının deneyimi hakkında bilgi almak için mutlu olurdum yolları birbirine bağlayan statik libs iyi iş yapmak.

Bunu Paylaş:
  • Google+
  • E-Posta
Etiketler:

YORUMLAR

SPONSOR VİDEO

Rastgele Yazarlar

  • GFX Tutorials

    GFX Tutorial

    12 AĞUSTOS 2013
  • Glove and Boots

    Glove and Bo

    1 ŞUBAT 2007
  • Subscribe!!

    Subscribe!!

    3 EKİM 2009