SORU
1 Mart 2012, PERŞEMBE


Doğrulamak arasındaki fark(), düzeltin() geçersiz() Swing GUI

Swing bileşenleri birden çok yöntem ekran düzeni, özellikle güncellemeleri ile ilgili:

Java belgelerine bu biraz teknik bir bakış açısıyla tanımlar, ancak olması gerektiği kadar değil, özellikle açık.

Hangi durumlarda bunlar arasındaki farkı bir kullanmalısınız yerine Diğerleri nedir?

CEVAP
1 Mart 2012, PERŞEMBE


Bileşeni oluşturduğunuzda, 4* yani *değil özelliği false geçerli Salıncak. validate() : Bir bileşeni geçerli olduğu söyleniyor, genişliği, yüksekliği, konumu ve malzeme tespit edilmiştir. Bu genellikle validate() kendi yöntemini çağırarak yapılan, doğrudan veya dolaylı olarak. Konteynerleri validate() dediğimiz zaman, genellikle LayoutManager çağıracağı doLayout() kendi yöntemini çağırarak kaba geçersiz olduğunu doğrulamak olacaktır. Şimdi her çocuk bu kabın üzerine yerleştirilen tüm ağacı düzenleneceğini ve geçerli olacak, böylece yinelemeli olarak doğrulanmış olacak.

revalidate() : kendi görünümünü etkileyecek bir nitelik değiştirdiğinizde. revalidate() genişlik/yükseklik etkiler ve yeniden boyamak dediğimiz bir özniteliği değiştirmek denir. () Örneğin, Eğer JFrame içerir JPanel, şimdi de belli bir noktaya zaman kaldırdığınız JPanel eklenen yeni bir şey yere bağlı olarak içindekiler yeni yerleştirilmiş JPanel, boyutu bileşenleri içinde JPanel The CONTAINER kendisi (Erdem tasarım yöneticisi olarak), değişiklik. Geçersiz durumuna iter. Bu değişikliği doğrulamak için, açıkça revalidate() aramalısın.

invalidate() : Bu şey bir şey, hiç kullanmamıştım, o yüzden verebileceğim bilgi çok olabilir. Ancak bu senaryo, yukarıda sunulan, ipucu, biraz invalidate() ne verebilir gibi görünüyor.

Bunu Paylaş:
  • Google+
  • E-Posta
Etiketler:

YORUMLAR

SPONSOR VİDEO

Rastgele Yazarlar

  • bmarian22

    bmarian22

    22 Aralık 2007
  • We've moved!

    We've moved!

    7 Ocak 2008
  • Modus Recordings

    Modus Record

    26 Kasım 2008