SORU
7 Mart 2012, ÇARŞAMBA


Eşit bir küre üzerinde n puan dağıtma

Bilgi ile kendimi boğulmuş buluyorum, ve ben hala aradığım şeyi tam olarak bulmak mümkün değil, en azından benim için kullanır dönüştürebilirim biçiminde değil.

Benim ihtiyacım olan şey " leri yayılır O N noktaları için bir küre (20, muhtemelen daha az) etrafında pozisyon verebilecek bir algoritma. Gerek yok "mükemmellik", ama hiçbiri bir arada demetler halinde çok ihtiyacım var sadece.

  • This question iyi bir kod verilir, ama bu 100% rastgele görünüyordu olarak bu üniforma yapmak için bir yol bulamadım.
  • This blog post tavsiye etti iki yol sağlayan giriş sayısı puan üzerinde küre, ama Saff and Kuijlaars algoritma tam olarak psuedocode edebilirim uyarlamak, code example bulduğum yer alan "düğüm[k]", ki ben göremedim açıkladı ve harap bir olasılık. İkinci blog örnek beni, demetler halinde garip sonuçlar veren Altın Kesit Spiral, sabit bir yarıçap tanımlamak için net bir şekilde.
  • this question This algorithm belki işe yarayabilir gibi görünüyor, ama psuedocode bu sayfada ne bir şey veya parça birlikte olamam.

Denk geldim birkaç soru konuları hakkında endişeli değilim karmaşıklık düzeyi ekler rastgele düzgün dağılım, konuştu. Ben böyle saçma bir soru olacak ama gerçekten zor baktım ve hala kısa olduğunu göstermek istedim özür dilerim.

Arıyorum ne yani, küresel ve Kartezyen koordinatlarını verir ya da eşit bir birim kürenin etrafında N puan dağıtmak için basit psuedocode. Bile bile rasgele bir bit ile dağıtmak daha iyi (gezegenler odası ile bir yıldızın etrafında, terbiyeli dağılın, ama gecikme için sanırım).

Teşekkürler yardımcı olan herkese çok, metnin duvar için özür dilerim.

CEVAP
7 Mart 2012, ÇARŞAMBA


Bu küre üzerindeki noktaları ambalaj olarak da bilinen (bilinen) genel, mükemmel bir çözüm yoktur. Ancak, kusurlu çözümler bol vardır. Üç en popüler gibi görünüyor:

  1. Bir simülasyon oluşturmak. Bir elektron bir alanla sınırlı olarak her nokta tedavisi, adımları belirli bir sayı için bir simülasyon çalıştırın. Elektronlar' itme olacak doğal olarak puanlar hakkında nasıl onlar birbirlerinden ne kadar uzakta olduğu, daha istikrarlı bir devlet, sistem eğilimindedir.
  2. Hiperküp ret. Şatafatlı bu yöntem aslında çok basit: eşit puan seçin(n çok daha fazla)içine küp küre çevreleyen, o alanın dışında puan reddetmek. Vektör olarak kalan noktaları tedavi etmek ve onları normalleştirmek. Bu "numune" - bazı yöntem (rastgele, açgözlü, vb.) kullanma n seçin.
  3. Sarmal yaklaşım. Bir kürenin etrafında bir sarmal izleme ve eşit şekilde dağıtın spiral puan civarında. Matematiği nedeniyle, bu simülasyon daha anlamak için daha karmaşık, ama çok daha hızlı (ve muhtemelen daha az kod içeren). En popüler gibi görünüyor Saff, et al tarafından.

Birçokbu sorun hakkında daha fazla bilgi here bulunabilir

Bunu Paylaş:
  • Google+
  • E-Posta
Etiketler:

YORUMLAR

SPONSOR VİDEO

Rastgele Yazarlar

  • FUzzyBUnnyBOoties

    FUzzyBUnnyBO

    3 EKİM 2007
  • HowtoDrawAndPaint

    HowtoDrawAnd

    24 EKİM 2010
  • Kingsimba357

    Kingsimba357

    7 NİSAN 2008