SORU
10 Temmuz 2011, Pazar


GL_QUADS bu kadar kötü olan ne?

GL_QUADS OpenGL sürümleri ^ kaldırılmış olacağını duydum . 3.0, neden? Benim eski programları gelecekte sonra çalışmayacak mı? Karşılaştırılan var, ve GL_TRIANGLES GL_QUADS render hızı (GL_QUADS bile daha hızlı olabilir) arasında fark var. Yani anlamı ne?

CEVAP
10 Temmuz 2011, Pazar


Nokta GPU üçgenler, dörtlü değil işler. Ve API gerçekten dörtlü yerel olarak işlemek için yeteneği ile yük olmasına gerek yok yani hemen hemen iki Üçgen bir dikdörtgen oluşturmak için önemsiz. OpenGL büyük kırparak bir süreç içinde, işlevselliği 15 yıl önce mantıklıydı, ama artık GPU nasıl maç ya da GPU her ne kadar bir çok kesimolacakiş. Sabit fonksiyon boru hattı, bir kez daha, artık gerek yok, çünkü son sürümleri de, inanıyorum ki, gitti, ve artık GPU çalışır (programlanabilir gölgeleme) nasıl uyuyor.

Noktası olduğunu, daha küçük ve dar OpenGL API yapılabilir, daha kolay olduğu için satıcılar yazmak için sağlam ve yüksek performanslı sürücüleri, ve daha kolay öğrenmek için kullanabilirsiniz API doğru ve verimli bir şekilde.

Birkaç yıl önce, OpenGL pratik bir şey geliştirici yükü çok olan 3-5 farklı şekillerde olduğunu anlamak için yapılabilirdoğruen iyi performans istiyorsan.

API kolaylaştırmak için çalışıyorlar.

Bunu Paylaş:
  • Google+
  • E-Posta
Etiketler:

YORUMLAR

SPONSOR VİDEO

Rastgele Yazarlar

  • Doc Adams

    Doc Adams

    20 HAZİRAN 2007
  • Kyler Briskey

    Kyler Briske

    20 ŞUBAT 2011
  • MndsgnVEVO

    MndsgnVEVO

    26 Kasım 2013