SORU
23 EKİM 2011, Pazar


Hata ayıklama pgAdmin PostgreSQL fonksiyonu

this kodları pgadmin üzerinden atlama tarafından plpgsql işlev hata ayıklama için PostgreSQL sunucusu hata ayıklayıcısını etkinleştirmek için başvurun.

Zaten postgresql.conf Çalıştır shared_preload_libraries = '$libdir/plugins/plugin_debugger.dll' pldbgapi.sql, kurdum , sunucu yeniden.

Aşağıdaki adımları olacaktı çalıştırın başarıyla ve plugin_debugger.dll olmalı yüklendi olarak doğrulanabilen komutunu kullanarak show shared_preload_libraries, ve görüyorum hata ayıklama seçeneğini menü ile bir sağ tıklama işlevi pgAdmin.

enter image description here

"" -- >Hata Ayıklama seçerken Hata ayıklama penceresi bana giriş parametreleri için değerleri girmek için izin vermek için açılır. Ama bundan sonra, ben basın OK, hiç yanıt vermiyor.

enter image description here

Herhangi bir fikir ya da sunucuda hata kurulumunda bir şey mi kaçırdım??

PostgreSQL 8.3 ve 1.14 pgAdmin kullanıyorum

CEVAP
3 AĞUSTOS 2014, Pazar


Bir glsurfaceview parçaları ile kullanırken anlaman gereken birkaç şey var. Biraz zahmetli olacak ama sabredin. Yeni bir parça gidin, ondestroyview görünümü (ve oncreateview oluşturduğunuz döndürdü glsurfaceview) yok eden glsurfaceview otomatik olarak, sizin parçası üzerinde çağrılır.

Yeni bir parça gidin ve onpause, onstop, ondestroyview otomatik olarak sizin açınızdan herhangi bir çalışma olmadan çağrılır. sen glsurfaceview ile bu parça geri gel oncreateview, onactivitycreated, onstart ve onresume otomatik olarak sizin açınızdan herhangi bir çalışma olmadan çağrılır.

Sorunuzun anahtar android geliştirici web sitesinde bulunan parça ömrü, anlayış ve de nasıl glsurfaceview fonksiyonlarını anlamaktır.

Şimdi, oluşturucu uygulamak zorunda glsurfaceview kullanarak, onsurfacecreated, onsurfacechanged ve ondrawframe kullanarak. Navigasyon için başka bir parçası, ve sonra geri dönüyorum parçası ile glsurfaceview sonuçlara yol onsurfacecreated olmak denir yine beri glsurfaceview oldu tahrip ondestroyview, içerik atıldı ve ihtiyacınız için yeniden tüm kaynakları gl iplik.

Son olarak, muhtemelen görünümünüzü yeniden değil nedeniyle, oluşturucu ayarlayın ve oncreateview manzaralı, dönen ondrawframe çağrıldığını, size bir soru görünüyor.

oncreateview böyle bir şey

@Override
public View onCreateView(LayoutInflater inflater, ViewGroup container, Bundle     
savedInstanceState) 
{
    View mView = inflater.inflate(R.layout.fragment_layout,  null);

    surface = (GLSurfaceView) mView.findViewById (R.id.glsurfaceview); 
    surface.setEGLContextClientVersion(2); 

    //return your view here
    return mView; 
}


@Override
public void onActivityCreated(Bundle mState) 
{
    super.onActivityCreated(mState);

    //setting your renderer here causes onSurfaceCreated to be called
    //if you set your renderer here then you have a context to load resources
    surface.setRenderer( shader );
}

'Her zaman fragmanın geri glsurfaceview. üzerinde 'başlatmak için işleme sınıfı istemiyorsan oncreateview işleme sınıf (shader) oluşturmak istemiyorum Bunun yerine oluşturma oluşturma sınıfta Parçaları onCreate, bu şekilde eğer bir şeyler ayarlayın başlayacak nereye gittiğinden beri sadece ayar göstericisi sağlayacaktır sıvı neden olur onsurfacecreated, onsurfacechanged ve ondrawframe için otomatik olarak çağrılır. Son onsurfacecreated, ondrawframe içinde onları çizim önce kullandığınız ne olursa olsun seni yeniden emin olun.

@Override
public void onCreate(Bundle savedInstanceState) 
{
    super.onCreate(savedInstanceState);

    shader = new Shader(this); 

    Log.d("Fragment", "OnCreate"); 

}

ve parça duraklatma sürdürme gelince, çoğu durumda bu, dinamik bir parçası yerine ve backstack eklemek otomatik olarak işlenir, sadece yüzey koydu.() onpause ve yüzey.() onResume doğru noktalar ve gitmek iyidir.

Bir şeyler yapmak için kristal berraklığında yöntemlerden parça ömrü ve glsurfaceview göstericisi etrafında dönen günlük ifadeleri koymayı deneyin ve gerçek değil ne görmek mümkün olacak.

Bunu Paylaş:
  • Google+
  • E-Posta
Etiketler:

YORUMLAR

SPONSOR VİDEO

Rastgele Yazarlar

  • Bokeh

    Bokeh

    9 HAZİRAN 2014
  • Fullscreen

    Fullscreen

    23 Mart 2006
  • sinumatic

    sinumatic

    19 Aralık 2006