SORU
29 Mayıs 2014, PERŞEMBE


mipmap simgeleri için drawables

Şimdi res/mipmap klasörleri kullanın "mipmap" görüntüleri depolamak için yapabiliriz Android 4.3 beri

örneğinChrome Android içinmağazalar bu klasörlerdeki simgeleri yerine res/drawable Daha normal klasörler.

Bu görüntüleri nasıl diğer tanıdık drawable görüntülerden farklı mipmap?

Benim bildirim, @mipmap/ niteleyici kullandığımız kaynak klasör adı verilen mantıklı @drawable/ yerine görüyorum

<activity
    android:name=".MipmapDemp"
    android:icon="@mipmap/ic_launcher" />

Referanslar:

Android 4.3 APIs belge söylemek şu vardır:

Bitmap veya drawable için kaynak olarak bir mipmap kullanarak basit bir kaliteli bir görüntü sağlamak için yol ve olabilir çeşitli görüntü baskül özellikle eğer bir görüntü sırasında tartılması bekliyorsanız yararlı animasyon.

Android 4.2 (API level 17) bit Eşlem mipmaps desteği eklendi sınıf—Android swap verilen yaptıktan sonra Bitmap mip görüntüleri mipmap bir kaynak ve etkin setHasMipMap var(). Şimdi Android 4.3, BitmapDrawable bir nesne için mipmaps de sağlayabilirsiniz mipmap bir varlık veren ve android ayarı:mipMap bir öznitelik ya hasMipMap arayarak dosyası (bitmap kaynak.

Beni anlamak için yardımcı olan bir şey göremiyorum?


XML Bitmap resources android:mipMap bir özelliği vardır:

Boolean. Etkinleştirir veya devre dışı bırakır mipmap ipucu. SetHasMipMap (bakınız) daha fazla bilgi. Varsayılan değer false.

Bu başlatıcısı simgeleri görebildiğim kadarıyla geçerli değildir.


Soru şu ki Romain Adam cevap verdi Google Grupları (The purpose of resource name "mipmap"?!), kaldırdı:

Yararlı olur daha büyük bir çözünürlükte görüntü sağlamak için. normalde (mdpi cihazı, Başlatıcısı olabilir mesela hesaplanan büyük hdpi simgesi büyük app kısayolları görüntülemek istiyor.)

Bu neredeyse duygusu, ama oldukça olduğunu hissediyorum.

Hala Randy ile takip Sugianto gitmek durumundayım:

Bu avantajları nelerdir? Orada kullanmak için nasıl bir rehberdir mipmaps, muhtemelen daha iyi launcher simgeler için?


Eski bir tekniği ifade eder elbette, Wikipedia has a page for "Mipmap" güncel Android uygulaması için oldukça iyi anlatamıyorum bunu 1983 yılında icat etti.


Hepimizin saklanması gerekirres/mipmap klasörlerde uygulama simgeleribu gün, ve nekurallarbu mipmap için görüntüleri?


Güncelleme #1

Burada biraz açıklamaya çalışan bir blog yazısı.

Ama görüntü çok logolu 1 dosyası nasıl göründüğünü gösterir yazı, bu blogda kullanılıyor. Bu Chrome mipmap klasöründe gördüğüm şey değil.

Krom mipmap-hdpi klasör 3 resimler içerir. Bir Krom logo, kendi halindedir.

Chrome mipmap-hdpi icon.png

Garip bir şekilde, 72x72, göreceğimi ki 48x48 değil.

Belki de bunun için var - biz sadece mipmap klasörlerde daha büyük simgelere tutmak için ihtiyaç vardır?


Güncelleme #2

23/10/2014 Android Geliştiricileri Blog yazısı tekrar uygulama simgeleri için: mipmap klasörleri kullanma fikri doğruluyor

Nexus 6 ekran yoğunluğu bahsederken yazar şöyle diyor:

En iyi uygulama mipmap - klasörlerde uygulama simgeleri (olmayan yer. çözünürlükleri farklı kullanıldığından drawable klasörleri) cihazın akım yoğunluğu. Örneğin, xxxhdpi bir uygulama simgesi olabilir xxhdpi bir cihaz için başlatıcısı kullanılır.


Güncelleme #3

Android Studio mipmap... klasörler ic_launcher.png simgeler yerine Eclipse onları oluşturmak için kullanılan drawable... klasörleri oluşturur unutmayın.


CEVAP
5 HAZİRAN 2014, PERŞEMBE


Mipmaps iki farklı kullanım alanları da var.

1) yoğunluğu belirli APKs oluştururken launcher simgeler İçin. Bazı geliştiriciler MUAYENE boyutunu düşük tutmak için her yoğunluk için ayrı APKs, inşa. Ancak bazı rampaları (Bazı cihazlar ile birlikte gelen, ya da Play Store üzerinde kullanılabilir) standart 48dp daha büyük simge boyutu kullanın. Rampaları getDrawableForDensity kullanın ve gerekirse yerine kadar küçültün, simgeler yüksek kaliteli. Hdpi bir tablet üzerinde örneğin launcher xhdpi simgesi yüklenemedi. Mipmap-xhdpi dizinde launcher simge yerleştirerek, hdpi cihazlar için bir MUAYENE oluştururken drawable-xhdpi bir dizin yolu elimden olmayacak. Eğer tüm cihazlar için tek bir MUAYENE binası iseniz, o zaman bu gerçekten başlatıcısı istenilen yoğunluk için drawable kaynaklara erişim gibi, bu önemli değil.

2) 4.3 gerçek mipmap API. Bu kullanmadım ve pek aşina değilim. Android Açık Kaynak Projesi rampaları tarafından kullanılmıyor ve herhangi bir diğer başlatıcısı kullanarak farkında değilim.

Bunu Paylaş:
  • Google+
  • E-Posta
Etiketler:

YORUMLAR

SPONSOR VİDEO

Rastgele Yazarlar

  • Capcom Unity

    Capcom Unity

    5 NİSAN 2010
  • esnathesinger

    esnathesinge

    6 NİSAN 2009
  • Rickymon Tero

    Rickymon Ter

    1 Ocak 2007