SORU
20 EKİM 2010, ÇARŞAMBA


Nasıl bir yayın modunda oluşturmak XML belgeleri dosya kopyalama önlemek için?

Üçüncü taraf bazı bileşenler, Visual Studio 2010 proje var. Onların meclisleri bizim için yararlı olan XML belgeleri dosyaları, (ve sadece bizimle) geliştiricileri tarafından eşlik edilir. Ve projeyi inşa edilmiştir zaman (hata Ayıklama veya Sürüm modları) bu XML dosyalarını dizin oluşturmak için kopyalanır.

Veya inşa dizini, ya da Visual Studio içinde veya olsa MSBuild için bu XML dosya kopyalama devre dışı bırakmak için bir ayar anahtarı bulmak için görünmüyor olabilir. Bir komut dosyası bir seçenek, ama bir leş olabilir post-build. Herhangi bir fikir? Teşekkür ederim.

CEVAP
16 AĞUSTOS 2012, PERŞEMBE


Bir proje oluştururken ./xml.pdb dosyaları ResolveAssemblyReference görevi üzerinden alınmaktadır. ResolveAssemblyReference çağrıldığında ilgili dosyalar için dosya uzantılarının listesini geçirilir. Dosya uzantılarının listesini MSBuild özelliği yakalanırAllowedReferenceRelatedFileExtensions. Bu liste içerir varsayılan olarak ".pdb;.". xml

Eğer onları karşılayıp, ilgili tüm başvuru dosyaları dışlamak istiyorsanız, sadece ilgili dosyaların uzantıları olmayacak bir şey için özellik değeri geçersiz kılar. Örneğin ayarlayabilirsinizAllowedReferenceRelatedFileExtensions"-".

Ayrıca bu tarafından döndürülen dosya listesini özelleştirebilirsiniz. Size sadece bulmak istiyorsanız .pdb AllowedReferenceRelatedFileExtensions=".pdb" geçmek gerekir dosyaları. Bu durumda olan herhangi bir referansları var .bir pdb dosyası .dll/.exe de kopyalanmış olacak. Ayrıca, bu amaçla bazı diğer ilgili dosyaları kopyalamak için kullanabilirsiniz .pdb/.xml. Eğer başvurulan bir derleme, myassembly.dll ve aynı klasör adı varsa, örneğin MyAssembly var.pdb ve MyAssembly.foo AllowedReferenceRelatedFileExtensions=".pdb;.foo" sonra hem ayarlayın .pdb ve .foo dosya çıktı dizinine kopyalanır.

Bunu Paylaş:
  • Google+
  • E-Posta
Etiketler:

YORUMLAR

SPONSOR VİDEO

Rastgele Yazarlar

  • Bart Baker

    Bart Baker

    1 Aralık 2006
  • Capcom Unity

    Capcom Unity

    5 NİSAN 2010
  • StalkerJS

    StalkerJS

    15 HAZİRAN 2010