SORU
2 EKİM 2008, PERŞEMBE


Nasıl crowdsourced bir sıralama ile bir milyon görüntüleri rütbe

Site ziyaretçileri insanların en çekici bulmak bulmak için onları oranı sağlayacak bir oyun yaparak peyzaj resim koleksiyonu rütbe istiyorum.

Bunu yapmanın iyi bir yöntem ne olurdu?

  • Sıcak-veya-Değil tarzı? I. e. tek bir resim göstermek için, Kullanıcı 1-10 arasında rütbe isteyin. Gördüğüm kadarıyla, bu bana ortalama puanları için izin verir, ve sadece tüm görüntüleri arasında oy bile bir dağıtım olsun emin olmak gerekir. Uygulamak oldukça basit.
  • Bir-veya-B seç? I. e. iki resim göstermek, kullanıcı daha iyi bir seçim istiyoruz. Bu sayısal sıralama yok gibi çekici, sadece bir karşılaştırma. Ama bunu nasıl uygulamak istiyorsunuz? İlk aklıma gelen karşılaştırma işlemleri insanlar tarafından sağlanan bir quicksort gibi, bunu yapmak için, ve, sadece sıralama tekrar ad-sonsuza sonra tamamlanmıştır.

Nasıl olursanayap?

Eğer numaraları ihtiyacınız varsa, bir milyon resim, 20,000 günlük ziyaretler ile bir siteden bahsediyorum. Küçük bir örnek oyun, tartışmanın iyiliği için çalabilir hayal, 2,000 üretebilir ki insan sıralama işlemi bir gün sağlar ederim! Kar amacı gütmeyen bir web sitesi var, ve ölümcül derecede meraklı benim profil :) ile bulacaksınız

CEVAP
2 EKİM 2008, PERŞEMBE


Herkesin dediği gibi, sıralama 1-10 insanlar farklı seviyeleri var çünkü o kadar iyi çalışmıyor.

Bu sorunBir-veya-B seçyöntem kendi sistemin için geçişli (A, B, C yener ama B ve C yener Bir yenebilir) olduğu garanti değil.Karşılaştırma geçişsiz olan operatörler, sıralama algoritması keser. Bu örnek karşı quicksort ile, harfleri özet olarak seçmiş hatalı birbirlerine karşı sıralanır.

Herhangi bir anda, tüm resimleri varsa onları bazı/tüm bağlıyken bile) mutlak bir sıralama istiyorsunuz. Ayrıca sıralamanızı değiştirmek istemiyorbirisi oy vermedikçe.

Bu kullanırdımA-ya da B (veya ip) seçyöntem, ama sıralama 2 oyunculu oyunlar sıralaması için kullanılan Elo ratings system benzer belirler (aslında satranç):

Elo player-değerlendirme sistem oyuncuların kayıtları maç karşılaştırır rakiplerini karşı’ eşleşti: ve belirler olasılık oyuncu maçı kazanıyor. Bu olasılık faktörü kaç belirler oyuncuların rating artar veya puan her sonuçlarına göre aşağı maç. Bir oyuncu bir mağlubiyet zaman daha yüksek bir derece, rakip oyuncunun derecesi daha fazla olursa gider o bir oyuncu ile mağlup etti düşük derecelendirme (oyuncular gerektiğinden daha düşük olan rakiplerini yenmek derecelendirme).

Elo Sistemi:

  1. Tüm yeni oyuncuların temel bir değerlendirme ile başlayın1600
  2. WinProbability = 1/(10^(( Rakibin Güncel beğeni–Oyuncunun Mevcut Rating)/400) 1)
  3. Eğer bu maçı kazanırlarsa eğer kaybederlerse, 0 = 1 puan ScoringPt ve beraberlik için 0.5.
  4. Oyuncu = New Oyuncu Puanı Eski Puanı (K-Değeri * (ScoringPt–Oyuncu ihtimalle Kazanır))

""Resim ve iki resim ayarlama basit bir yolu var" dersek formül dayalı. ile oyuncuları değiştirin O zaman sıralama şu sayısal puanları kullanarak gerçekleştirebilirsiniz. (K-Değeri burada "" turnuva. Seviye. 8-16 yerel turnuvalar ve 24-32 büyük invitationals/bölge Yarışması küçük. Sadece bir sabit 20) kullanabilirsiniz.

Bu yöntem ile, sadece çok daha az bellek birbirlerine resim, her resim tek tek safları tutmak daha yoğun olduğu her resim için bir numara tutmak gerekir.

EDİT: biraz daha et yorumlarına dayanarak Eklendi.

Bunu Paylaş:
  • Google+
  • E-Posta
Etiketler:

YORUMLAR

SPONSOR VİDEO

Rastgele Yazarlar

  • george sarintzotis

    george sarin

    2 Aralık 2007
  • NextGenWindows

    NextGenWindo

    8 Kasım 2011
  • Stanislav Petrov

    Stanislav Pe

    7 ŞUBAT 2009