SORU
13 HAZİRAN 2009, CUMARTESİ


Nasıl iPhone dinamik, renkli 1x1 bir Uİİmage oluşturmak için?

1x1 bir Uİİmage dinamik bir UİColor dayalı oluşturmak istiyorum.

Bu hızlı bir şekilde belgelere temellerini kavramaya çalışıyorum kağıtla aştım Quartz2d ile yapılabilir sanıyorum. Ancak, potansiyel tuzaklar bir sürü var gibi görünüyor: şeyler başına bit ve bayt sayısını doğru değil, doğru bayraklar belirterek, kullanılmayan veri bırakmadan, vb. tanımlayıcı değil

Bu nasıl güvenli bir şekilde Kuvars 2d (veya başka bir basit yolu) ile yapılabilir mi?

CEVAP
14 HAZİRAN 2009, Pazar


Bunun için CGContextSetFillColorWithColor CGContextFillRect kullanabilirsiniz:

Swift

extension UIImage {
    class func imageWithColor(color: UIColor) -> UIImage {
        let rect = CGRectMake(0.0, 0.0, 1.0, 1.0)
        UIGraphicsBeginImageContext(rect.size)
        let context = UIGraphicsGetCurrentContext()

        CGContextSetFillColorWithColor(context, color.CGColor)
        CGContextFillRect(context, rect)

        let image = UIGraphicsGetImageFromCurrentImageContext()
        UIGraphicsEndImageContext()

        return image
    }
}

Objective-C

  (UIImage *)imageWithColor:(UIColor *)color {
    CGRect rect = CGRectMake(0.0f, 0.0f, 1.0f, 1.0f);
    UIGraphicsBeginImageContext(rect.size);
    CGContextRef context = UIGraphicsGetCurrentContext();

    CGContextSetFillColorWithColor(context, [color CGColor]);
    CGContextFillRect(context, rect);

    UIImage *image = UIGraphicsGetImageFromCurrentImageContext();
    UIGraphicsEndImageContext();

    return image;
}

Bunu Paylaş:
  • Google+
  • E-Posta
Etiketler:

YORUMLAR

SPONSOR VİDEO

Rastgele Yazarlar

  • AmazonWireless

    AmazonWirele

    8 EYLÜL 2010
  • HTC

    HTC

    12 Ocak 2006
  • Techmoan

    Techmoan

    31 Mayıs 2009