SORU
21 Aralık 2010, Salı


Nasıl programlama yoluyla Android düğmeye drawableLeft hazır mı?

Dinamik olarak buton yaratıyorum. Onları ilk XML kullanarak bir tarz, ve XML altına alıp programattic yapmaya çalışıyorum.

<Button
    android:id="@ id/buttonIdDoesntMatter"
    android:layout_height="wrap_content"
    android:layout_width="fill_parent"
    android:text="buttonName"
    android:drawableLeft="@drawable/imageWillChange"
    android:onClick="listener"
    android:layout_width="fill_parent">
</Button>

Bu şimdiye kadar sahip olduğum şey. Ama drawable her şeyi yapabilirim.

linear = (LinearLayout) findViewById(R.id.LinearView);
Button button = new Button(this);
button.setText("Button");
button.setOnClickListener(listener);
button.setLayoutParams(
    new LayoutParams(
        android.view.ViewGroup.LayoutParams.FILL_PARENT,         
        android.view.ViewGroup.LayoutParams.WRAP_CONTENT
    )
);      

linear.addView(button);

CEVAP
21 Aralık 2010, Salı


Bunu yapmak için setCompoundDrawable yöntemi kullanabilirsiniz. örnek here bkz. Bu setBounds kullanmadan bunu kullandım ve işe yaradı. u her iki şekilde de deneyebilirsiniz.

GÜNCELLEME: kodu buraya link iner örtmek Kopyalama

Drawable img = getContext().getResources().getDrawable( R.drawable.smiley );
img.setBounds( 0, 0, 60, 60 );
txtVw.setCompoundDrawables( img, null, null, null );

ya

Drawable img = getContext().getResources().getDrawable( R.drawable.smiley );
txtVw.setCompoundDrawablesWithIntrinsicBounds( img, null, null, null);

ya

txtVw.setCompoundDrawablesWithIntrinsicBounds( R.drawable.smiley, 0, 0, 0);

Bunu Paylaş:
  • Google+
  • E-Posta
Etiketler:

YORUMLAR

SPONSOR VİDEO

Rastgele Yazarlar

  • Capcom Unity

    Capcom Unity

    5 NİSAN 2010
  • Videojug

    Videojug

    25 EKİM 2006
  • whatever

    whatever

    30 EYLÜL 2005