SORU
24 EYLÜL 2008, ÇARŞAMBA


Ne algoritması tic-tac-toe bir oyun için yapay zeka "hareket" en iyi belirlemek için kullanın; alabilir miyim?

Tic-tac-toe bir uygulama zorlu kısmı makine tarafından çalınacak en iyi hareket belirlemek için olduğunu tahmin ediyorum.

Ne takip edebilen algoritmalar? Karmaşık basit gelen uygulamaları araştırıyorum. Nasıl bir sorun bu bölümü mücadele hakkında gitmek istiyorsunuz?

CEVAP
24 EYLÜL 2008, ÇARŞAMBA


Mükemmel bir oyun (ya da her zaman kazanır kravat) oynamak için Wikipedia strateji pseudo-kod basit gibi görünüyor

Wikipedia (Tic Tac Toe#Strategy) ' dan alıntı

Bir oyuncu oynayabilir mükemmel tic-tac-toe eğer hareket ile isterlerse en yüksek öncelik aşağıdaki Tablo[3].

1) Kazanmak: Eğer üst üste iki Varsa, üçüncü arka arkaya üç almak için oyna

2) Blok: rakibin üst üste iki Varsa, bunları engellemek için üçüncü oyun.

3) Çatal: iki şekilde kazanabilirsiniz. bir fırsat Yaratın

4) Rakibin Çatal: av

Seçenek 1: zorlamak için arka arkaya iki Oluşturun rakip savunma içine, onları yaratmak için değil bir çatal ya da kazanan. Örneğin, "X"ise "O" merkezi ve bir köşesi vardır "X" de ters köşe var, "O" sırada bir köşede oynamak zorunda değil kazanmak. (Bu bir köşe oynuyor senaryo "" X için bir çatal oluşturur kazanmak.)

Eğer bir yapılandırma Varsa seçenek 2: rakibin çatal, blok bu çatal.

5) Merkez: merkezi Oyna.

6) Ters Köşe: rakip köşede İse, tam tersini oyna köşe.

7) Boş Köşe: boş bir Oyun köşesi.

8) Boş Tarafı: boş bir yan Oyun.

Bir "" önerdiği gibi kaba kuvvet bir şekilde yapılabilir gibi görünüyor durum. çatal ne tanıma

Not:" rakibin iyi bir egzersizdir ama sonuçta 'oyun' karşı. değmez "mükemmel Bir Ancak, öncelikleri yukarıda rakip kişilikleri karakteristik zayıflıkları vermek değiştirebilir.

Bunu Paylaş:
  • Google+
  • E-Posta
Etiketler:

YORUMLAR

SPONSOR VİDEO

Rastgele Yazarlar

  • EminemMusic

    EminemMusic

    9 ŞUBAT 2007
  • KittiesMama

    KittiesMama

    10 AĞUSTOS 2008
  • The Bad Tutorials

    The Bad Tuto

    6 EKİM 2009