SORU
9 Ocak 2009, Cuma


Neden daha iyi bir IDE hata ayıklama?

Yirmi yılı aşkın bir süredir yazılım geliştiricisi oldum, C, Perl, SQL, Java, PHP, JavaScript, ve son olarak Python programlama. Asla bazı dikkatli düşünce kullanarak debug edemedim bir sorun yaşadım ve iyi yerleştirilmiş print ifadeleri hata ayıklama.

Ben birçok kişi benim tekniklerinin ilkel ve bir IDE gerçek bir hata ayıklayıcı kullanarak çok daha iyi olduğunu söylüyorlar buna saygı duyuyorum. Henüz benim gözlem, IDE kullanıcıları benden daha başarılı bir şekilde daha hızlı ya da daha fazla hata ayıklama için, taş bıçaklarımı ve ayı derileri kullanarak görünmüyor. Doğru araçları öğrenme için içtenlikle açığım, ama Hiç görsel hata ayıklayıcı gibi araçları kullanarak zorlayıcı bir avantaj gösterildiği oldum.

Ayrıca, hiçbir zaman etkili bir IDE kullanarak, kesme noktası ayarlamak için nasıl temellerini ötesine hata ayıklama nasıl ve değişkenlerin içeriğini görüntülemek gösteren öğretici bir kitap okudum.

Neyi kaçırıyorum? IDE hata ayıklama araçları print tanı tabloların düşünceli kullanmak çok daha etkili kılan nedir?

IDE hata ayıklama ince tekniklerini gösteren kaynaklar (dersler, kitaplar, ekran) önerir misiniz?

< / ^ hr .

Tatlı cevaplar! Teşekkürler zaman ayırdığınız için herkese çok. Çok aydınlatıcı. Kadar çok oy kullandım, hiçbiri kabul edilmedi.

Bazı önemli noktalar:

  • Hata yapmama yardımcı olabilirad hocdeğişkenler, kod veya çalışma zamanı ortamı ve diğer yönleri, el ile hata ise muayene veya değiştirme, Durdur beni, düzenlemek için gerektirir, ve yeniden çalıştırmak uygulama (büyük olasılıkla yeniden derleme gerektiren).
  • Hata çalışan bir işlemi eklemek veya bir kilitlenme bilgi dökümü, el ile hata ise, "adımlar" bir kusur gereklidir. yeniden oluşturmak için kullanın
  • Hata karmaşık veri yapıları, çok iş parçacıklı ortamlarda, ya da tam zamanı yığınları kolay ve daha okunabilir bir şekilde görüntüleyebilirsiniz.
  • Hata zaman ve tekrarlanan çalışmalar hemen hemen herhangi bir hata ayıklama görevleri yapmak için azaltmak için birçok yol sunar.
  • Görsel hata ve hata konsolu, hem kullanışlı, birçok ortak özellikleri var.
  • Görsel bir hata ayıklayıcı bir IDE entegre de akıllı düzenleme için kolay erişim ve tek bir entegre geliştirme ortamı IDE tüm diğer özellikler, (bu nedenle adı) verir.

CEVAP
9 Ocak 2009, Cuma


IDE hata ayıklayıcı bazı yetenekler bazı örnek kod üzerinde iz mesajlar verecektir:

  • Görünümçağrı yığınızaman içinde herhangi bir noktada, bir bağlam vermek senin için geçerli yığın çerçevesi.
  • Kütüphaneler içine adımekleme izleri (hata ayıklama sembolleri erişimi var varsayarak) amacıyla yeniden derlemek için mümkün değildir
  • Değişken değerleri değiştirebilirprogram çalışırken
  • Düzenle ve devam edebilme yeteneğiçalışırken kodunu değiştirinhemen değiştirme sonuçlarını görmek
  • Edebilmekizleonlar değiştirmek görmek değişkenler
  • Edebilmekya da kod bölümlerini atla tekrarlayınkodu nasıl performans göstereceğini görmek. Bu onları yapmadan önce teorik değişiklikleri test etmek için izin verir.
  • İnceleyinbellek içeriğinigerçek zamanlı olarak
  • Belirli zaman sizi uyarırözel durumlarEğer uygulama tarafından idare edilmesi halinde bile atılmış.
  • Koşullu breakpointing; sadece istisnai durumlarda uygulama yığın ve değişkenleri analiz etmek için izin vermek için durduruyor.
  • Görünümiş parçacığı içeriğiçok iş parçacıklı izleme ile elde etmek zor olabilir uygulamaları, farklı iş parçacıklarının izleri çıktı aralanmış olacak.

Özet olarak, print ifadeleri vardır (Genellikle)statikve yeniden derlemek için ise orijinal ifadeleri yeterince detaylı olmasa ek bilgi almak gerekir. IDE bu statik bariyer, sana vererek kaldırırdinamikparmaklarınızın ucunda araç.

Ben ilk kodlama başladığında, hata ile büyük olayın ne olduğunu anlayamadım ve izleme (verilen, unıx ve debugger GDB) ile hiçbir şey elde edebileceğimi düşündüm. Ama düzgün bir grafik hata ayıklayıcı kullanmayı öğrenmek sonra, baskı tablolar dönmek istemezsin.

Bunu Paylaş:
  • Google+
  • E-Posta
Etiketler:

YORUMLAR

SPONSOR VİDEO

Rastgele Yazarlar

  • GamingAndTech

    GamingAndTec

    16 NİSAN 2013
  • Phlearn Photoshop and Photography Tutorials

    Phlearn Phot

    11 EKİM 2011
  • Xcode programming tutorials

    Xcode progra

    17 EYLÜL 2006