SORU
5 ŞUBAT 2009, PERŞEMBE


OpenGL hata ayıklamak için en iyi yolu nedir?

Zaman, OpenGL bir sürü şey çizim değil başarısız gösterecektir. OpenGL programları, dönüşüm matrisi ve yığın inceleyerek hata ayıklamak için yollar bulmaya çalışıyorum. OpenGL hata ayıklamak için en iyi yolu nedir? Eğer kodu köşeleri doğru yerde gibi görünüyor ve hissediyor, nasıl emin olabilirsin?

CEVAP
5 ŞUBAT 2009, PERŞEMBE


Düzgün bir cevap yok. Bunu anlamak için çalışıyoruz ne bağlıdır. OpenGL beri durum makinesi, bir ara gerekli devlet ayarlı değil ya da bunun gibi şeyler olarak ne bekliyordun değil.

Genel olarak, kullanım araçları glTrace / glİntercept (OpenGL aramayı takip bakmak), gDebugger (dokular görselleştirmek için, gölgeleme, OGL devlet vb.) gibi kağıt ve kalem :). Bazen Kur kamera var ve görünüyor, vb kırpılan ne olduğunu anlamak için yardımcı olur. Şahsen önceki iki yaklaşım daha dün yaşadı. Ama derinliği yanlış olduğunu iddia edebilirim o zaman izleme bakmak için yardımcı olur. gDebugger deetkili bir şekilde kullanılabilecek tek araç profilleme ve Optimizasyonu OpenGL uygulaması için.

Bu araç dışında, çoğu zaman insanlar yanlış anlıyor ve herhangi bir aracı kullanarak anlaşılabilir mi bu matematik. Yasa, özel yorum için OpenGL.org newgroup Post, asla hayal kırıklığına uğrayacaktır.

Bu cevap sorunuza umut!

Bunu Paylaş:
  • Google+
  • E-Posta
Etiketler:

YORUMLAR

SPONSOR VİDEO

Rastgele Yazarlar

  • brokenbellsVEVO

    brokenbellsV

    11 EYLÜL 2009
  • ItZWaffleS420

    ItZWaffleS42

    9 EYLÜL 2011
  • WHZGUD2

    WHZGUD2

    21 EYLÜL 2011