SORU
31 AĞUSTOS 2009, PAZARTESİ


R oturumunda hileler mevcut bellek yönetmek için

Hileci insanlar etkileşimli R oturumu kullanılabilir bellek yönetmek için ne kullanıyorsunuz? Kullandığım fonksiyonları aşağıda [dayanarak ilanları ile Petr Pikal ve David Hinds için Ar-yardım listesinde 2004] liste (ve/veya sıralama) en büyük nesne ve bazen rm() bazıları. Ama en etkili çözüm ... 64-bit geniş bellek ile Linux altında çalıştırmak için.

Başka güzel hileler Millet paylaşmak ister misiniz? Post başına bir tane, lütfen.

# improved list of objects
.ls.objects <- function (pos = 1, pattern, order.by,
                        decreasing=FALSE, head=FALSE, n=5) {
    napply <- function(names, fn) sapply(names, function(x)
                                         fn(get(x, pos = pos)))
    names <- ls(pos = pos, pattern = pattern)
    obj.class <- napply(names, function(x) as.character(class(x))[1])
    obj.mode <- napply(names, mode)
    obj.type <- ifelse(is.na(obj.class), obj.mode, obj.class)
    obj.size <- napply(names, object.size)
    obj.dim <- t(napply(names, function(x)
                        as.numeric(dim(x))[1:2]))
    vec <- is.na(obj.dim)[, 1] & (obj.type != "function")
    obj.dim[vec, 1] <- napply(names, length)[vec]
    out <- data.frame(obj.type, obj.size, obj.dim)
    names(out) <- c("Type", "Size", "Rows", "Columns")
    if (!missing(order.by))
        out <- out[order(out[[order.by]], decreasing=decreasing), ]
    if (head)
        out <- head(out, n)
    out
}
# shorthand
lsos <- function(..., n=10) {
    .ls.objects(..., order.by="Size", decreasing=TRUE, head=TRUE, n=n)
}

CEVAP
31 AĞUSTOS 2009, PAZARTESİ


Tekrarlanabilir bir senaryo çalışmalarınızı kayıt olun. Zaman-zaman, R, O source() yeniden senaryonu. Artık kullanmadığınız bir yararı kodunuzu test gibi bir şey temiz çıktı.

Bunu Paylaş:
  • Google+
  • E-Posta
Etiketler:

YORUMLAR

SPONSOR VİDEO

Rastgele Yazarlar

  • Justin Schenck

    Justin Schen

    24 Kasım 2006
  • Learn word 2013 tutorials

    Learn word 2

    5 AĞUSTOS 2014
  • NightShader1

    NightShader1

    25 Temmuz 2006