SORU
18 Kasım 2008, Salı


Satranç için mükemmel bir algoritma var mı?

Son zamanlarda satranç bilgisayarlar olasılığı olmayan kodlayıcı bir kişi ile bir tartışma vardı. Teoride çok bilgili değilim, ama yeterince biliyorum sanırım.

Her zaman ya da satrançta kazandı stalemated deterministik Turing makinası var olamazdı olduğunu savundu. Sen player1/2 hamle tüm kombinasyonları tüm alanı arama bile, bilgisayar üzerine her aşamada karar veren tek hareket sezgisel dayalı olduğunu düşünüyorum. Buluşsal temelli olduğu için, mutlaka rakibin yapabileceği hamleleri zekice değil.

Benim bir bilgisayar her zaman eğer hiç eğer kazanmak ya da kravat olur arkadaşım düşünce, aksine, bir "hata" taşımak (ancak bu tanımlıyorsunuz?). Ancak, CS almış bir programcı olmak, hatta iyi seçimler - akıllı bir rakibe verilen - "" sonunda. hamle hata yapmaya zorlayabilir biliyorum Eğer her şeyi biliyorsan bile, bir sonraki hamleni sezgisel bir eşleme açgözlü.

En satranç bilgisayarlar aslında dinamik bir programlama traceback olan devam oyunu için son bir maç için deneyin. Yine, söz konusu endgame olsa önlenebilir.

Edit: Hmm... biraz tüy buraya karıştırdı gibi görünüyor. Bu iyi bir şey.

Bu konuda yeniden düşünme, satranç gibi sonlu bir oyun çözme ile teorik sorun yok gibi görünüyor. Satranç bu bir zafer değil, mutlaka bir arkadaşı tarafından adet sayısal yorgunluktan, ama Dama daha biraz daha karmaşık olduğunu iddia ediyorum. Benim asıl iddia, muhtemelen yanlış, ama yine de henüz tatmin edici bir şekilde (resmi olarak) kanıtlanmış olmayan bir şeye işaret ettik sanırım.

Sanırım benim düşünce deneyi olarak her bir şube ağaç alınır, daha sonra algoritma (ya da ezberledim yolları) bulmak gerekir bir yol arkadaşı (olmadan evlendirilen) için olası bir dalda rakip taşır. Tartışmanın ardından, muhtemelen hayal edebileceğinden daha fazla anım, tüm bu yollar bulunabilir alacağım.

CEVAP
18 Kasım 2008, Salı


"Hep ya da satrançta kazandı stalemated deterministik Turing makinası var olamazdı olduğunu savundu."

Çok haklısın. Böyle bir makine olabilir. Sorunu aramak zorunda ki devlet alanı büyüklüğünü. Sonlu değil, sadeceGERÇEKTENbüyük.

Bu satranç durum uzayı çok büyük bir keşif -- (ama) sonlu geri düşüyor bu yüzden. Hatta çok daha az arama. çok, çok büyük bir arama sorun olacağını mümkün olan her oyunun her ders boyunca her mükemmel hareket için saymak.

Açıklıklar bir "açık" konumda. güçlü veren orta oyunu almak için komut dosyası Bilinen bir sonuç. Hatta son oyunlar için en iyi bir sonraki hamle belirlemek için numaralandırma zor durumda daha az parça vardır. Teknik olarak sonlu ediyorlar. Ama alternatifler bir hayli fazladır. Hatta 2 kale bir kral 22 olası bir sonraki hamle gibi bir şey var. Ve eğer çiftleşmek için 6 hareket alırsa, 12,855,002,631,049,216 hamle bakıyorsunuz.

Açılış hamle hesabını mı. Sadece 20 açılış hareket var iken, üçüncü hareket olarak 360,000 alternatif oyun Birleşik Devletleri yani 30 saniye hamle gibi bir şey var.

Ama satranç Oyunları (Teknik olarak) sınırlıdır. Büyük, ama sonlu. Mükemmel bilgiler var. Başlangıç ve bitiş Birleşik Devletleri tanımlı madeni para fırlatır yok ya zar.

Bunu Paylaş:
  • Google+
  • E-Posta
Etiketler:

YORUMLAR

SPONSOR VİDEO

Rastgele Yazarlar

  • Maschine Tutorials

    Maschine Tut

    15 ŞUBAT 2011
  • Matt Harding

    Matt Harding

    23 Mayıs 2006
  • SolidWorksTutoriels

    SolidWorksTu

    14 Kasım 2013