SORU
10 Aralık 2010, Cuma


ShellİconOverlayİdentifiers neden bu kadar az?

Bu noktada, herkes ShellIconOverlayIdentifiers (MSDN) sayısı için bir sınır olduğunu bilir

The number of different icon overlay handlers that the system can support is limited by the amount of space available for icon overlays in the system image list. There are currently fifteen slots allotted for icon overlays, some of which are reserved by the system. For this reason, icon overlay handlers should be implemented only if there are no satisfactory alternatives

Windows 95'te 15 kaplama limt anlayabiliyorum. Ama RAM Konser var olduğu bir ortamda, çok sayıda Çekirdek ve GPU, orada modern bir işletim sistemi gibi düşük bir sayı için teknik bir sebep var mı?

Ve neden bu değer yapılandırılabilir değil mi?

Bu vermeden önce 'performans' cevabı, göz önünde bulundurun: Windows yapılandırma performans öldürebilirsin böyle... neden bu sorun, özellikle mi seçtin? sağlar

CEVAP
10 Aralık 2010, Cuma


Burada birisi Windows Shell takım çalışması olmazsa, gerçekten teknik kısıtlamaları gideren bir cevap almak için gidiyoruz ve tasarım seçimi nasıl etkilediğini sanmıyorum. Ama deneyeceğim...

Benim tahminim, herhangi bir teknik sınırlama yoktur, ya da en azından şimdi değil.Gerçek nedeni kimse oturup kod güncelleme için zaman, tasarım, ve bu sınırlamanın kaldırılması için spec almıştır muhtemelen.Özellikleri varsayılan olarak uygulanan değil, bilgisayar ortamında son birkaç yıl içinde değişti diye biri oturdu ve Windows tüm bu değişiklikler tam olarak yararlanmak için yeniden yazılması anlamına gelmez.

Ayrıca, büyük olasılıkla daha çok bilinçli tasarım bir seçimdir, yerine konulan bir sınırlama göz önünde bulundurmalısınız.Aslında . kim (Raymond Chen ^em>yokkabuk ekip çalışması) blog entry yayınlanan Windows hakkında şamata için 7 kaldırarak yanıt eli paylaşımı" kaplama. Simge yerleşimi gerçekten gösteren bilgi (ve sistemi 15 ile sınırlı olduğu gerçeğini ötesinde) [vurgu eklenmiştir] arzu edilen bir yol değildir zorlayıcı bir argüman yapar:

Genel olarak konuşursak, Bindirmeler olmayan bir bilgi sunmak için iyi bir yol tek bir kaplama olabilir çünkü başına bir simgeve orada bir limit 15 Anılır başına bindirmeleri.Eğer varsa bir için geçerli olan iki veya daha fazla üstüste madde, sonra da diğerleri kazanacak hangi noktada kaybedecek değeri kaplamayı belirlemenin bir yolu olarak özellikler öğe gerekeni uygularım azalırolmanın tek yolu bu yana eksik bir özelliği olup olmadığını hayır kaplama gördüğüm zaman. (Eğer olamazsın başka kaplaması, görüşürüz senin çünkü olup olmadığını söyle özelliği eksik ya da o çünkü. diğer yerleşim yerine gösteriyor senin.)

Ekstra karmaşası kabuk eklendi sadece gerçek dünya çoğu durumda buna değer değildir bana makul görünüyor. Windows Shell ekibi belli ki aynı sonuca ulaştı ve kesilmiş eli paylaşımı" kaplama. Raymond direkt açıklama:

İnsanlar nasıl değişiklikleri dikkate alarak bilgisayar, bilgi paylaşımı. daha fazla olma ve varsayılan daha devlet. Bir Ev Grubu ayarladığınızda, hemen hemen her şey olacak paylaştı. Görsel dağınıklığı kaldırmak için bilgi için taşındı Ayrıntılar bölmesinde.

Ve, özellikle performans bahsetmiyorum bile sormadığını biliyorum ama Windows gerçektendeneyinayağını vurmak.Kullanıcılar kabuk yanıt talep ve kaplama simgeleri bu engel olabilir. Onlar daha kanıtlar gibideğil önceliği, another blog post azarlıyor: aynı Raymond Chen tarafından

Uygulamaları olan başka bir örnek performans bencil bir görünüm geldi bir şirket bir simge geliştirme kaplama işleyicisi. Kabuk davranır kaplama düşük öncelikli olarak hesaplama daha önemli olduğu için öğesine kullanıcı bu ekranda simgeler olsun onlar ne isterse onu yapmaya başlayabilir yapmak istedim. Süslemeleri daha sonra gelebilir. Bu şirket için istedim eğer bir yol varsa bilmek onların performansını artırmak ve almak ekranın üzerine bindirme bile simge gelmeden, gösteren olağanüstü bencil yorumu "performans".

Bunu Paylaş:
  • Google+
  • E-Posta
Etiketler:

YORUMLAR

SPONSOR VİDEO

Rastgele Yazarlar

  • Learn word 2013 tutorials

    Learn word 2

    5 AĞUSTOS 2014
  • ShoSho

    ShoSho

    20 Ocak 2010
  • UKF

    UKF

    2 Aralık 2009