SORU
28 Ocak 2014, Salı


Sprite Kit bir çarpışma için kendi fizik hesaplamalar gerçekleştirme

Bazı elastik çarpışmalar Sprite Kit kullanarak ayarlamak için çalışıyorum. Sprite Kit Physics Collision Issue istediğim gibi birden fazla nesneyi birbirine yakın dinlenme durumunda bir sorun yoktur

Bir çarpışma durumu zamanlaması konusunda kafam karıştı.

Denedim set dynamic NO -didBeginContact: temsilci yöntemi, hesaplama son hızlar, daha sonra -didEndContact: dynamic YES ve sonra da set hızları doğru.

Bu çarpışma dışında dinamik olmak istiyorum nedeni sürtünme/yerçekimi vb kullanılabilir olmasını istiyorum çünkü. Sipariş/mantık yanlış olan nedir? -didSimulatePhysics yöntemi baktım, ama yol gibi görünmüyordu.

CEVAP
18 Mayıs 2015, PAZARTESİ


Bazı elastik çarpışmalar Sprite Kit kullanarak ayarlamak için çalışıyorum

Oyun fizik burada bir yanlış anlama olduğunu düşünüyorum. Elastik bir çarpışma bir çarpışma bir basitleştirme olduğunu. Gerçekte, hiçbir çarpışma enerjisi mükemmel bir transfer olur. Bağlandığınız ilgili sorusuna cevap 8* *fizik açıkladım.

Bir" çarpışma SpriteKit yapılabilir, ama çoğu insan nesne arasındaki alana ihtiyacınız olduğunun farkında değil. "elastik olduğunu göreceksiniz okuyarak şüpheleniyorum Kendi fizik hesaplamalar yapmak gerekmez.

Bunu Paylaş:
  • Google+
  • E-Posta
Etiketler:

YORUMLAR

SPONSOR VİDEO

Rastgele Yazarlar

  • ☆ SUB4SUB CENTER! ☆ spam here

    ☆ SUB4SUB

    22 ŞUBAT 2010
  • Bobbylee Budde

    Bobbylee Bud

    13 ŞUBAT 2011
  • Jonathan Morrison

    Jonathan Mor

    24 Mart 2010