SORU
1 Aralık 2008, PAZARTESİ


Windows iş parçacığı: _beginthread _beginthreadex vs vs CreateThread C

Bir iş parçacığı başlatmak için daha iyi bir yolu nedir?

*, _beginthreadex *0 ve CreateThread avantajları/dezavantajları nelerdir belirlemek için çalışıyorum. Tüm bu işlevleri bir dönüş parçacığı işlemek için bir yeni oluşturulan iş parçacığı, ben zaten biliyorum bu CreateThread sağlar küçük bir ek bilgi bir hata oluştuğunda (olabilir kontrol çağırarak GetLastError)... ama bazı şeyler yapmalıyım dikkate alındığında kullanıyorum bu fonksiyonlar?

Windows bir uygulama ile çalışıyorum,-çapraz platform uyumluluğu zaten söz konusu değil.

TechNet belgelerine baktım ve kimseyi CreateThread ya da tam tersi yerine _beginthread kullanmaya karar neden, örneğin, anlayamıyorum.

Şerefe!

Güncelleme: TAMAM, teşekkürler tüm bilgi, ben de okudum birkaç yerde bunu yapamam çağrı WaitForSingleObject() kullandım _beginthread() ama ararsam _endthread() iplik gerekmez mi bu iş? Neler oluyor?

CEVAP
1 Aralık 2008, PAZARTESİ


CreateThread() çekirdek düzeyinde kontrol başka bir iş parçacığı oluşturmak için ham Win32 API çağrısı.

_beginthread() & _beginthreadex() C kamera arkası CreateThread() çağrı kütüphane çağrıları zamanı. CreateThread() döndü _beginthread/ex() ek defter tutma ilgilenir C çalışma zamanı kitaplığı ve yeni iplik kullanılabilir tutarlı hale getirmek için bir kez.

C neredeyse kesinlikle C çalışma zamanı kitaplığı (*aka MSVCRT.bağlama olmayacaksın sürece* 13*kullanmalısınız/dll.lib).

Bunu Paylaş:
  • Google+
  • E-Posta
Etiketler:

YORUMLAR

SPONSOR VİDEO

Rastgele Yazarlar

  • Autodesk 3ds Max Learning Channel

    Autodesk 3ds

    23 HAZİRAN 2010
  • TheSalband Rai

    TheSalband R

    11 NİSAN 2011
  • Ty Moss

    Ty Moss

    20 Kasım 2007