SORU
2 NİSAN 2014, ÇARŞAMBA


Yeni libgdx kurulum dosyası bulunamadı alırsınız

Libgdx öğrenmeye çalışıyorum, tüm yazılımı yeni format mac OS Maverick üzerinde yeni bir Eclipse 4.3 here listelenen İ yükleyin.

Herşey yolunda gitsin, yeniden başlatıldıktan sonra, ben ve gdx-setup.jar doldurma formu indir yürütmek ve Eclipse içine alın.

Masaüstü çalıştırmaya çalıştığımda hiçbir hata, uyarı yok.(Masaüstüne sağ tıklayıp proje, Çalışma>Uygulama Java).

Bu hata var

Exception in thread "LWJGL Application" com.badlogic.gdx.utils.GdxRuntimeException: Couldn't load file: badlogic.jpg
at com.badlogic.gdx.graphics.Pixmap.<init>(Pixmap.java:140)
at com.badlogic.gdx.graphics.glutils.FileTextureData.prepare(FileTextureData.java:64)
at com.badlogic.gdx.graphics.Texture.load(Texture.java:130)
at com.badlogic.gdx.graphics.Texture.<init>(Texture.java:121)
at com.badlogic.gdx.graphics.Texture.<init>(Texture.java:100)
at com.badlogic.gdx.graphics.Texture.<init>(Texture.java:92)
at com.diesel.bugs.DieselBugs.create(DieselBugs.java:21)
at com.badlogic.gdx.backends.lwjgl.LwjglApplication.mainLoop(LwjglApplication.java:136)
at com.badlogic.gdx.backends.lwjgl.LwjglApplication$1.run(LwjglApplication.java:114)


Caused by: com.badlogic.gdx.utils.GdxRuntimeException: File not found: badlogic.jpg (Local)
at com.badlogic.gdx.files.FileHandle.read(FileHandle.java:134)
at com.badlogic.gdx.files.FileHandle.readBytes(FileHandle.java:218)
at com.badlogic.gdx.graphics.Pixmap.<init>(Pixmap.java:137)

Buldum bir sürü benzer sorun burada çalışıyorum hepsini olmadan iyi bir sonuç... Dün gece buldum this çok hoş bende en son java 1.8, mac ve Tutulma tam uyuyor...

Ama hiçbir başarı, çalışıyorum java 1.6 ve 1.7, aynı hatayı her Zaman (Java 1.7 tuttum)

Ben bazı hata ayıklama yapmak için orijinal kodu ithali tarafından oluşturulan burada benim tek değişiklik başlar.

package com.diesel.bugs;

import com.badlogic.gdx.ApplicationAdapter;
import com.badlogic.gdx.Gdx;
import com.badlogic.gdx.graphics.GL20;
import com.badlogic.gdx.graphics.Texture;
import com.badlogic.gdx.graphics.g2d.SpriteBatch;

public class DieselBugs extends ApplicationAdapter {
SpriteBatch batch;
Texture imgExternal,imgLocal;

@Override
public void create () {
    batch = new SpriteBatch();
    String pathLocal = Gdx.files.getLocalStoragePath();
    String pathExternal = Gdx.files.getExternalStoragePath();
    Boolean isExternal = Gdx.files.isExternalStorageAvailable();
    Boolean isLocal = Gdx.files.isLocalStorageAvailable();
    imgExternal = new Texture(Gdx.files.external("/Desktop/badlogic.jpg"));
    imgLocal = new Texture(Gdx.files.local("badlogic.jpg")); 
}

@Override
public void render () {
    Gdx.gl.glClearColor(1, 0, 0, 1);
    Gdx.gl.glClear(GL20.GL_COLOR_BUFFER_BIT);
    batch.begin();
    batch.draw(imgExternal, 0, 0);
    batch.end();
}
}

garip olan şey "" Gdx.normaldir eşit pathLocal.dosyaları.() getLocalStoragePath bir şey (boş dize) döndürür.

Ayrıca

imgExternal = new Texture(Gdx.files.external("/Desktop/badlogic.jpg"));

harika sadece yerel bir de isLocal ve isExternal gerçek hata ver, iş.

Ve arada bir çok çalışırım /assets/data/badlogic.jpg, assets/badlogic.jpg, /data/badlogic.jpg, data/badlogic.jpg, badlogic.jpg/.

Görüntü badlogic.jpg ve emin olmak için birden çok yerde koydum...

Ve şimdi yardım için burada olmamın sebebi sadece bir PC üzerinde aynı adım denemek ve her şey mükemmel çalışıyor.

Benim yeni mac ve ayarı yanlış olan ne????

Tüm önerileriniz için teşekkürler

Bill

CEVAP
3 NİSAN 2014, PERŞEMBE


Libgdx wiki

Masaüstü Proje çalıştırdığınızda

Uygulama ilk kez başarısız olur. Çalıştır Yapılandırma sadece android/varlıklar/ dizinine çalışma dizinini ayarlayın!

android varlıkları için masaüstü proje klasörü linki?

GidinÇalıştırın=>Yapılandırmaları Çalışacak=>seçinDesktopLauncherBağımsız Değişkenleri = ^ Sekmesi . Çalışma Dizini =>Diğerleri sonra yourproject-android/varlıklar/ ve tıklayın gidinUygulayın=>Çalıştırın

enter image description here

Bunu Paylaş:
  • Google+
  • E-Posta
Etiketler:

YORUMLAR

SPONSOR VİDEO

Rastgele Yazarlar

  • Android Police

    Android Poli

    21 NİSAN 2010
  • Edge-CGI 3D Tutorials and more!

    Edge-CGI 3D

    11 HAZİRAN 2013
  • SalGames2016

    SalGames2016

    17 Kasım 2012