SORU
19 Mayıs 2010, ÇARŞAMBA


&Quot;Ara" tanımı nesne tabanlı programlama nedir

Tamam, benim bir arkadaşıma "arayüz" programlama anlamına gelir. ne ileri ve geri gitmek

Bir en iyi tanımı nedir "arayüz".

Benim için bir arayüz, bir sınıf bir plandır, bu en iyi tanımıdır?

CEVAP
19 Mayıs 2010, ÇARŞAMBA


Arayüz geliştirme daha fazla yüklenmiş ve kafa karıştıran terimlerden biri.

Aslında soyutlama ve sarma bir kavramdır. Bir"",. kutu verilir ^em>beyan eder""ve "çıktıları" o kutudan. girişler Yazılım dünyasında, genelde kutu (bağımsız değişken ile birlikte) çağrılabilir işlemleri ve bazı durumlarda bu işlemlerin dönüş türleri anlamına gelir.

Ne değildir ne olduğunu tanımlamıyor ne mantığı bu işlemleri, ancak bu sıradan (ve çok iyi bir uygulama) belgesi, onlara yakınlık bildirimi (örneğin, üzerinden yorum), ya da almak için iyi adlandırma kuralları. Yine de, bu niyetlerini takip olacağını garanti yoktur.

Burada bir benzetme: kapalı olduğunda. televizyon bir göz Atın Arayüzü vardır ve çeşitli fişler ve ekran düğmeleri. Giriş (örneğin, kablo programlama) alır ve çıktıları (ekranda görüntü, ses, vb.) olan anlambilim ve onun davranış. Takılı olmayan bir TV baktığınızda ancak bir arayüz içine beklenen anlambilim yansıtma mekanizması. Hepinizin bildiği gibi, TELEVİZYON sadece taktığınızda patlayabilir. Ancak, onun temel "arayüz" su alımının önemi yok, çünkü hiç kahve yapmaz varsayabiliriz.

Nesne yönelimli programlamada, bir arayüz genellikle yöntemleri kümesi (veya iletileri) arabirimi cevap verebilecek olan bir sınıfın bir örneğini tanımlar.

Karışıklık ekler ne Java gibi bazı diller, dil kendine özgü semantiği ile gerçek bir arayüzü var. Örneğin Java, yöntem bildirimleri bir dizi uygulaması yok, ama bir arabirim de bir tür karşılık gelir ve çeşitli yazma kurallarına uyar.

C gibi diğer dillerde , arayüzleri yok. Bir sınıf kendi yöntemlerini tanımlar, ama özel olmayan yöntemlerin tanımlamalar sınıfı arayüzü düşünürsün. C derler nedeniyle, "gerçek uygulaması olmadan sınıf. arabirim olabilir başlık dosyaları almak Ayrıca sanal fonksiyonlar, vb saf soyut sınıflar ile Java arayüzleri taklit edebilirsin.

Arayüz kesinlikle bir sınıf için bir plan değil. Bir plan, bir tanımı gereği bir "eylem planı detaylı". Bir arabirim bir eylem hakkında bir şey vaat ediyor! Kaynak karışıklığı olduğunu en diller, varsa bir arabirim tanımlayan bir takım metodlar, sınıf uygulayan bu "tekerrür" aynı yöntemler (ama sağlar definition), yani arayüzü gibi bir iskelet ya da bir taslak sınıf.

Bunu Paylaş:
  • Google+
  • E-Posta
Etiketler:

YORUMLAR

SPONSOR VİDEO

Rastgele Yazarlar

  • Animation Workshop

    Animation Wo

    8 NİSAN 2010
  • cosmicrocketman

    cosmicrocket

    17 NİSAN 2006
  • SalGames2016

    SalGames2016

    17 Kasım 2012