SORU
14 AĞUSTOS 2013, ÇARŞAMBA


Nasıl Birlik Gıt kaynak kontrol için kullanılır?

En iyi Git kaynak ülke denetimi kullanmak için uygulamalar, özellikle Birlik projeleri ikili doğa ile ilgili ne var? İçinde ne iş, açıklayın lütfen .gitignore, ayarları Birlik ve/veya proje ayarlanmalıdır ve dikkat edilmesi gereken başka özel şeyler.

Not: Varlık Sunucusu kullanarak Birlik önerilen yol olduğunun farkındayım, ama çeşitli nedenlerle Gıt kullanmak istiyorum. Devlet ya da sadece aktif Server kullanmam gerektiğini savunuyorlar hiç cevap lütfen. Varlık Sunucu gerçekten benim için bir seçenek değil.

CEVAP
14 AĞUSTOS 2013, ÇARŞAMBA


Aşağıdaki my personal blog alıntıdır.

3D Oyunlar ile Git kullanmaya

Git 3D oyunlar ile iyi kullanıma hazırdır. Ancak asıl UYARI Burada büyük (>sürüm bu. 5 MB) medya dosyaları geçmişinizi oluşup şişmeden taahhüt olarak uzun vadede bir sorun olabilir. Sadece son düşünüldüğünde ikili varlık sürüm oluşturma projeleri bu potansiyel sorunu çözmüş olduk. 3D sanatçıları Dropbox WIP varlıklar, her şeyden öte ve çünkü üzerinde çalışmak için kullanınçokdaha hızlı ve daha basit (değil birçok sanatçı aktif olarak Git kullanmak istiyorum!).

Git İş Akışı

Git iş akışı çok fazla bir takım olarak kendi deneyimlerini kendine verilen ve birlikte çalışmaya nasıl karar vermeniz gereken bir şey. Ancak. Uygun şekilde adlandırılmış şiddetle tavsiye ederimGit Akışımetodoloji 13**.

Çok fazla derinliği burada metodoloji kolay atlatmak için çok çok yazar mükemmel bir şekilde ve çok az kelimeyle açıklar olarak nasıl çalıştığını girmeyeceğim. Şimdi bir süre için ekibim ile kullanıyorum ve şimdiye kadar denedim en iyi iş akışı.

Gıt GUI İstemci Uygulaması

Bu bir GUI kullanmak ister Gıt GUI bakımından oldukça birkaç seçenek vardır, ya da gerçekten kişisel bir tercih işte. Ama ÜCRETSİZ SourceTree application mükemmel Gıt Akış uzantısıyla tıkacı olarak önermek istiyorum. Uygulama Gıt Akış yöntemi uygulamak SourceTree tutorial here okuyun.

Unity3D Klasörleri Görmezden

# =============== #
# Unity generated #
# =============== #
Temp/
Library/

# ===================================== #
# Visual Studio / MonoDevelop generated #
# ===================================== #
ExportedObj/
obj/
*.svd
*.userprefs
/*.csproj
*.pidb
*.suo
/*.sln
*.user
*.unityproj
*.booproj

# ============ #
# OS generated #
# ============ #
.DS_Store
.DS_Store?
._*
.Spotlight-V100
.Trashes
ehthumbs.db
Thumbs.db

Unity3D Ayarlar

Birlik sürümleri 3D v4 için.Ve 3:

  1. (V4 bu adımı atlayın.5 ve yukarısı) Unity → Preferences → Packages → Repository External seçeneği Etkinleştirin.
  2. Edit → Project Settings → Editor → Version Control Mode Visible Meta Files geçin.
  3. Edit → Project Settings → Editor → Asset Serialization Mode Force Text geçin.
  4. File menüsünden sahne ve projeyi kaydedin.

Bunu Paylaş:
  • Google+
  • E-Posta
Etiketler:

YORUMLAR

SPONSOR VİDEO

Rastgele Yazarlar

  • mist64

    mist64

    30 Mayıs 2006
  • PaulGBelliveau

    PaulGBellive

    5 Mart 2009
  • Perihelion

    Perihelion

    23 NİSAN 2008