SORU
2 NİSAN 2010, Cuma


Neden "ana" oyun döngü bir oyun geliştirmek için gerekli mi?

En oyun geliştirme ana oyun bir döngü gerektirir bulmak, ama neden gerekli olduğunu bilmiyorum. Biz bir olay dinleyicisi uygulamak ve her kullanıcı için tepki eylemi olamaz mı? Animasyonlar (vb.) sonra bir olay ortaya çıktığında oynamış olabilir.

Ana oyun bir döngü amacı nedir?

CEVAP
2 NİSAN 2010, Cuma


Bu "dinleyici" su tutmaz. olay çağırır çünkü aksi halde bir döngü gereken argüman Kuşkusuz herhangi bir ana işletim sistemi, gerçekten mi var böyle bir döngü, ve olay dinleyicileri ne iş böyle, ama tamamen mümkün yapmak için bir kesme tahrik sistemi çalışır olmadan herhangi bir döngü, her türlü.

Ama hala bir oyun yapısı bu şekilde istemem.

Bir döngü en çekici çözüm yapan şey bir döngü, gerçek zamanlı programlama olarak adlandırılır ne olur 'döngüsel yönetim'. Bu fikir, çeşitli sistem faaliyetlerinin göreli yürütme oranları birbirlerine saygı ile deterministik yapabilirsiniz. Toplam oranı döngü olabilir kontrollü bir zamanlayıcı ve zamanlayıcı olabilir ama sonunda bir kesme, ama modern işletim sistemi, sen-ecek büyük olasılıkla görmek kanıt kesme gibi bir kod bekler için bir kitap (veya başka bir eşitleme mekanizması) bir parçası olarak "ana döngü".

Neden kesin bir davranış ister misin? Kullanıcı girişi işleme ve kötüleri AIs göreli oranları göz önünde bulundurun. Eğer her şeyi içine tamamen olay tabanlı sistem yok garanti AIs olmaz, daha fazla CPU süresi daha kullanıcı veya tam tersi olmadığı sürece bazı kontrol iş parçacığı öncelikleri, ve o zaman bile, sen apt için zor tutuyorum zamanlama tutarlı.

Bir döngü içinde her şeyi koymak, ancak ve AIs zaman hatları kullanıcı zaman saygı ile sabit bir ilişki içinde devam edecek garanti. Bu başarılı bir çağrı yaparak, sizin döngü vermek AIs bir timeslice hangi kararı ne için, bir çağrı için kullanıcı giriş rutinleri için anket giriş aygıtları bulmak için nasıl kullanıcı istediği gibi davranmaya, ve arama için kendi oluşturma.

Böyle bir döngü ile, aslında gerçek zaman geçtikçe daha fazla zaman her işleme geçmek almadığınız için dikkatli olmak lazım. Eğer iyi 10msec, aksi halde altında bitirmek vardı 100 Hz, döngü döngüsü için çalışıyorsanız sistem sarsıntılı olacak. Gerçek-zaman programlama, zaman çerçevesi taşmasını deniyor. İyi bir sistem taşmasını ne kadar izlemek izin verir, ve uygun gördüğünüz zaman işlem yükünü azaltmak ancak.

Bunu Paylaş:
  • Google+
  • E-Posta
Etiketler:

YORUMLAR

SPONSOR VİDEO

Rastgele Yazarlar

  • Caina Mondo Zine

    Caina Mondo

    13 EKİM 2007
  • fast2hell

    fast2hell

    16 AĞUSTOS 2006
  • Tire Rack

    Tire Rack

    31 Mayıs 2007