SORU
10 Aralık 2009, PERŞEMBE


'Quartz Core arasındaki fark ne, Çekirdek Grafikleri ve Kuvars 2D?

Eğer birisi tam da bu ayırt edebilir mi acaba? Benim anlayış için, Çekirdek Grafik "" hangi Çekirdek Kuvars ve Kuvars 2D içerir. Çerçeve Paketi sadece Ama eğer Kuvars 2D aslında Kuvars Çekirdek ise emin değilim? Belki birileri bazı çizgiler de çizebilirsiniz? Yukarı bunlar arasındaki farklar nedir?

Belgelerine baktığımızda, Kuvars Çekirdek Core Animation şeyler sadece liste doldu. Bu Yüzden Kuvars == Core Animation, Core?

CEVAP
26 Mart 2012, PAZARTESİ


Kuvars 2D çizim uygulayan Çekirdekli Grafik çerçevesinin bir API.
Kuvars Temel animasyon ve görüntü işleme için API içeren bir yapıdır.


Kuvars çerçeve ve API

CoreGraphics.framework

  • 3* *API grafik bağlam ve uygular çizim yönetir.
  • 4* *API pencere sunucu için düşük seviye erişim sağlar. Bu ekran, donanım, çözünürlük, yenileme hızı, ve diğerleri.

QuartzCore.framework

  • Core Animation: Objective-C API 2D animasyon yapmak için.
  • Core Image: resim ve video işleme (filtreler, çarpıtma, geçişler).iOS 5

Quartz.frameworkOS X sadece

  • Image Kit: resimleri görüntülemek ve düzenlemek.
  • PDF Kit: PDF'leri görüntülemek ve düzenlemek.
  • Quartz Composer: Kuvars Besteci besteleri görüntüler.
  • QuickLookUİ: önizleme medya elemanları.

Her üç çerçeveler iOS veya OS X ' in çizim bir noktada OpenGL geçer çünkü altında OpenGL kullan. Media Layer Frameworks Mac OS X bölüm Teknolojisi ayrıntılar için bkz.

Diğer" duymuş olabilirsiniz teknolojileri. "Kuvars

  • Quartz Extreme: Kuvars Besteci için GPU hızlandırma.
  • QuartzGL ("Kuvars . aka ^em>2D"Aşırı: Kuvars 2D GPU hızlandırma.

Bu GPU oluşturma, API değil dahili uygulamaları vardır. CPU penceresinde tampon oluşturmak ve sadece OpenGL 11 ** bir doku olarak (varsayılan) yükleme veya tüm render OpenGL kullanarak yapmak için kullanılıp kullanılmayacağını karar verirler. İki QuartzGLEnable bilgiyi kullanma arasında alternatif olabilir.plist ayarı. Bir açıklama için bkz: Mac OS X, John Siracusa inceleme 10.4 Tiger, sayfaları 13 14.

“Kuvars” ve “öz” pazarlama isimler çerçeveler üzerine serpilir ve rastgele bir şekilde API. Eğer kafa karıştırıcı bir adlandırma karışıklık yaratmak istediler, başardılar.

Bunu Paylaş:
  • Google+
  • E-Posta
Etiketler:

YORUMLAR

SPONSOR VİDEO

Rastgele Yazarlar

  • RocketJump

    RocketJump

    22 ŞUBAT 2006
  • THE RED DRAGON

    THE RED DRAG

    6 ŞUBAT 2009
  • xdadevelopers

    xdadeveloper

    25 Aralık 2009