SORU
26 Mart 2013, Salı


Sınıf üyeleri için kullanarak akıllı işaretçiler

Sorun C 11 sınıf üyeleri olarak akıllı işaretlerini kullanma anlamakta güçlük çekiyorum. Akıllı işaretçiler hakkında çok şey okudum ve unique_ptr veshared_ptr/weak_ptr genel olarak nasıl çalıştığını sanırım anlıyorum. Anlamadığım şey gerçek kullanımı. Herkes hemen hemen her zaman gitmek için yol olarak unique_ptr kullanarak önerir gibi görünüyor. Ama nasıl böyle bir şey uygulamak istiyorum

class Device {
};

class Settings {
    Device *device;
public:
    Settings(Device *device) {
        this->device = device;
    }

    Device *getDevice() {
        return device;
    }
};    

int main() {
    Device *device = new Device();
    Settings settings(device);
    // ...
    Device *myDevice = settings.getDevice();
    // do something with myDevice...
}

Hadi akıllı işaretçiler işaretçiler değiştirilmesini istiyorum deyin. unique_ptr getDevice(), çünkü işe yaramaz bir değil mi? shared_ptr weak_ptr kullandığım zaman? unique_ptr kullanmanın bir yolu yok mu? Çoğu durumda shared_ptr çok küçük bir kapsamda bir işaretçi kullanarak olmadığım sürece daha mantıklı gibi görünüyor bana?

class Device {
};

class Settings {
    std::shared_ptr<Device> device;
public:
    Settings(std::shared_ptr<Device> device) {
        this->device = device;
    }

    std::weak_ptr<Device> getDevice() {
        return device;
    }
};

int main() {
    std::shared_ptr<Device> device(new Device());
    Settings settings(device);
    // ...
    std::weak_ptr<Device> myDevice = settings.getDevice();
    // do something with myDevice...
}

Bu gitmek için bir yoldur? Çok teşekkür ederim!

CEVAP
26 Mart 2013, Salı


unique_ptr getDevice() yüzünden işe yaramaz bir değil mi?

Hayır, şart değil. Burada önemli olan uygun belirlemektirmülkiyet politikasıDevice nesne için, yani nesne (akıllı) işaretçi tarafından işaret sahibi olacak.

Settings nesne örneği olacakyalnız? Device nesne Settings nesne yok olduğunda otomatik olarak yok olacak, ya da o nesne daha uzun yaşamak gerekir?

İlk durumda, std::unique_ptr ne ihtiyacın var, o zaman yapar Settings tek (benzersiz) sahibi olan sivri uçlu bir nesne ve tek nesne olan sorumludur yıkımı.

, getDevice() bu varsayım altında dönmesi gereken basitgözlemleyerekpointer (işaretçiler gözlem sivri nesne yaşatmak olan işaretçiler). Gözlem işaretçi basit tür ham bir işaretçi

#include <memory>

class Device {
};

class Settings {
    std::unique_ptr<Device> device;
public:
    Settings(std::unique_ptr<Device> d) {
        device = std::move(d);
    }

    Device* getDevice() {
        return device.get();
    }
};

int main() {
    std::unique_ptr<Device> device(new Device());
    Settings settings(std::move(device));
    // ...
    Device *myDevice = settings.getDevice();
    // do something with myDevice...
}

[NOT 1:Herkes çiğ göstericiler kötü, güvensiz ve tehlikeli olduğunu söyleyip duruyor zaman burada ham işaretçi kullanarak, ben neden merak ediyor olabilirsiniz. Aslında, o değerli bir uyarıdır, ama önemli olan doğru cümleyi Tamamla: ham işaretçiler kötümanuel bellek yönetimi gerçekleştirmek için kullanılıryani ayrılırken ve ayırmayı kaldırma nesneleri new delete. Kullanılan saf olarak elde etmek için başvuru anlambilim ve etrafa dağıtın olmayan sahibi, gözlem işaretçileri, hiçbir şey yok özünde tehlikeli ham göstericiler, dışında belki de aslında bir " özen değil başvuru sarkan bir işaretçi.-NOT 1 END]

[NOT 2:Yorum çıktı, mülkiyeti eşsiz bulunduğu bu özel durumdavesahip olunan nesne her zaman garantili mevcut olması (yani iç veri üyesi device asla olacak nullptr), fonksiyonu getDevice() olabilir (belki) geri dönmek yerine, bir başvuru işaretçisi. Süre bu doğruysa, karar verdim dönmek bir ham işaretçi çünkü burada demek istediğim bu bir kısa cevap diye bir genelleme yapmak durumda device olabilir nullptr ve gösteren ham öğelerdir TAMAM sürece kimse kullanmaz onlar için manuel bellek yönetimi.-NOT 2 END]


Bu durum ise Settings nesne olursa kökten farklı, tabii kideğilcihazın özel mülkiyet var. Bu Settings nesne imha Device sivri nesne imha da ima etmeli yoksa bu durumda, örneğin olabilir.

Bu programın bir tasarımcı olarak sana söyleyebileceğim tek şey; verdiğiniz örnek, benim bu durumda olup olmadığını söylemek zordur.

Sana yardım etmek için bir yolunu bul, diye sorabilirsiniz kendinize verip diğer nesneleri dışında Settings o hakkım devam et Device nesne hayatta olduğu sürece tuttukları bir işaretçi için, yerine sadece pasif bir gözlemci. Eğer bu gerçekten böyleyse, o zaman gerekirhisseli mülkiyet politikasıstd::shared_ptr veren:,

#include <memory>

class Device {
};

class Settings {
    std::shared_ptr<Device> device;
public:
    Settings(std::shared_ptr<Device> const& d) {
        device = d;
    }

    std::shared_ptr<Device> getDevice() {
        return device;
    }
};

int main() {
    std::shared_ptr<Device> device = std::make_shared<Device>();
    Settings settings(device);
    // ...
    std::shared_ptr<Device> myDevice = settings.getDevice();
    // do something with myDevice...
}

weak_ptr dikkat edin,gözlemleyerekişaretçi, pointer sahibi olmak bir diğer deyişle, Eğer sivri nesne tüm diğer sahibi işaretçiler kapsam dışına çıktığında sivri nesne canlı tutmak değildir.

Normal bir raw üzerinde gösterici weak_ptr avantajı güvenli bir şekilde weak_ptr olup olmadığını anlayabilirsinizsarkanya da geçerli bir nesneye işaret olup olmadığını, ya da eğer nesne ilk işaret, yani yok edildi). Bu expired() üye weak_ptr nesne işlevini çağırarak yapılabilir.

Bunu Paylaş:
  • Google+
  • E-Posta
Etiketler:

YORUMLAR

SPONSOR VİDEO

Rastgele Yazarlar

  • International Secret Agents Concerts

    Internationa

    2 Aralık 2008
  • SRT Photoshop Tutorials

    SRT Photosho

    19 Aralık 2012
  • THE RED DRAGON

    THE RED DRAG

    6 ŞUBAT 2009